esmaspäev, 7. september 2009

Tõenäoliselt õnneliku lõpuga kudutragöödia

Kilkasin eilses postituses, et ostsin Novita Samos beeži lõnga ning et pean seda veel 5 tokki juurde ostma. Õhtul vaatasin veel huvi pärast Karnaluksi kodulehele, et milliseid värvitoone tegelikult veel seda lõnga olemas on ja avastasin, et minu ostetud lõnga rohkem polegi ega tulegi (sest rohkem ei toodeta). Vot nii. Kõik, kes kunagi kudunud on, teavad, et kõige hullem on see, kui kudumine jääb pooleli lõnga puudumise tõttu. Ja mind just selline saatus tabaski.
Kui mina lõnga ostmas käisin, siis oli neil välja pandud väga vähe toone ning tundus, et valik on väga väike. Aga kodulehelt nägin, et seda lõnga on väga paljudes toonides saada ning et saada on ka seda tooni, mida ma tegelikult osta oleksin tahtnud ning mis minu arvates Eerole hoopis paremini sobib. Helistasin neile siis täna hommikul ning uurisin täpselt järele, mis seis nende lõngadega on. Sain teada, et beezi lõnga rohkem pole, aga et täna tuleb lattu seda lõnga, millest mina tegelikult huvitatud olen. Ja mis kõige parem, ma saan oma ostetud lõngatokid ilusti uut värvi tokkide vastu vahetada. Vot! Tundub, et kõik laheneb kohe suurepäraselt. Ootan nüüd nende kõnet, et kas kaup ikka tuleb täna sisse ja kas ma ikka saan uue lõnga täna kätte. Ootan ja loodan, et kõne tuleb enne nende tööpäeva lõppu, et ma ikka kindlasti täna kududa saaksin!

Kommentaare ei ole: