pühapäev, 6. september 2009

Novita Puro valmis

Paar päeva tagasi Rootsis olles sain valmis oma Novita Puro kanervikko toonis kootud kampsi.


Ostsin 10 tokki, millest kulus ära 9 ja natuke peale. Ühe toki hind oli 36 krooni, tokis 50g lõnga. Lõng on 100% villane. Kudusin varrastel number 6. Nr 6 vardad ning ka samas suuruses sukavardad on mul kodus olemas, kuid krae kudumiseks jäi neist väheks ning pidin juurde ostma ühed nr 6 sukavardad, mis maksid 45 krooni. Nüüd on mul 10 sukavarrast suuruses nr 6 ning tõenäoliselt ei hakka ma kõike kümmet kunagi kasutama:(

Kampsuniga olen jälle väga rahul. Nii ilusat värvi on ta mu meelest!
Alustasin ka uut projekti, milleks on musule kampsuni punumine. Plaanis on teha talle selline:
Kuna Karnaluksis polnud selle konkreetse lõnga värvivalik eriti suur ning kuna ma kindlalt ikka seda lõnga tahtsin, siis tulemuseks sai beeži tooni lõng, mis mulle tegelikult eriti ei meeldi.
Lõnga nimi on Samos ning see on koostisega 50% puuvilla ning 50% akrüüli. Üks tokk on 50g ning sisaldab 90 meetrit lõnga. Ostsin seda hetkel 12 tokki ning kokku kulus raha selle peale täpselt 341.30 krooni, mis teeb ühe toki hinnaks 28.45. Retsepti järgi kulub M-suuruse kampsi jaoks 17 tokki (kusjuures alguses hakkasin kuduma L suurust, sest kõik muud Eero riided on just selles suuruses, kuid see osutus liiga suureks ning harutasin üles ja kudusin hoopis M'i), nii et pean juurde ostma veel 5 tokki ning kulutama selle peale 143 krooni.
Koon varrastel nr 5.
PS! Minu piltide all on mingid imelikud kellaajad. Need ei ole reaalsed ning ma pole veel kätte võtnud ja seda korda teinud. Tulevikus kunagi.

9 kommentaari:

Irina ütles ...

Imeilus kampsun!!

Kadri ütles ...

Oi, tänud Irina! Sina ka siin:)

Maarit ütles ...

Oi kui ilus kampsun! Ja soe tundub see ka olevat.:)
Vaatan seda ja mõtlen, et mul vist ka midagi sellist vaja. Loodan, et ei pane pahaks kui idee siit maha kopeerin.

Kadri ütles ...

Oh, loomulikult mitte!
Ja praegusel pool-soojal ajal on see kampsi täiesti asendamatu jahedatel hommikutel!
Tänud komplimendi eest!

Eila ütles ...

Oi, it is so beautiful Puro-cardigan, I like this colour!

helena ütles ...

Beautiful Puro cardigan, suits you very well!

Kadri ütles ...

Thank you very much Eila and Helena! You are the first ones commenting in English in my blog. :)

Anonüümne ütles ...

hea algus

Anonüümne ütles ...

Taname huvitavat teavet