kolmapäev, 9. september 2009

Hoopis keskpärase lõpuga tragöödia

Karnaluksist helistati mulle, et seda uut värvi, mida ma hirmsasti saada lootsin, ikkagi pole, sest see on tootmisest maas. Läksin peale tööpäeva sinna ikkagi kohale, et siiski midagi välja valida, sest olemasoleva beezi lõngaga ka jätkata ei saanud. Ja erilist värvivalikut selle lõnga osas jälle polnud. Olin kurb. Pidasin telefonitsi veel Eeroga veidi nõu ning ostsin lõpuks helerohelise veidi säbrulise lõnga.
Mina olen selle tooniga väga rahul, sest mulle hirmsasti meeldib selline värske värv. Ja erinevalt Eerost ei leia ma sugugi, et see naiste värv on. Loodan, et kui kampsun lõpuks valmis saab, võtab ta julguse kokku ning ikkagi hakkab seda kandma. Aga kuna tegemist on väga värske värviga, siis tõenäoliselt ei saa ta seda kanda enne, kui uuel kevadel.
Kõlab nagu oleks loo lõpp ikkagi roosiline, aga... Kuna uus lõng oli märksa kallim (see säbrulisus maksab rohkem kui ühtlane toon), siis pidin juurde maksma umbes 340 krooni ning seega on kampsuni hinnaks kujunenud juba umbes 700 krooni:( Päris kallis lõbu ikka see kudumine...

9 kommentaari:

Irina ütles ...

Oh kui mõnus värv. Mu meelest sobib ka meesterahvale ime hästi!!!

Kadri ütles ...

Tänan poolehoiu eest!:)
Kindlasti anna Eerole ka teada, et ta arvab ikka väga valesti!

Mariliis Soobard ütles ...

Tead, meestega on see värk, et nad peavad uue asjaga mõnda aega harjuma. Kui aga ära harjuvad, siis ei saa enam ilma selleta hakkama ;)

Kadri ütles ...

Noh, jah. Ma loodan, et selle kampsiga läheb samuti.

Irina ütles ...

Kas hakkab juba valmis kaa saama? :P

Kadri ütles ...

:)
Oh need meestekampsid võtavad veidi rohkem aega... Hetkel olen esitüki kaenla all, tagatükk on valmis. Ehk siis käised ning kaelus veel. + viimistlus. :) Tore, et kätt pulsil hoiad.

Mariliis Soobard ütles ...

Mõtlesin, et küsin, kas juba miskit uut pole valminud vahepeal, aga märkasin siis, et Irina on ka juba uurimustööd teinud. Kaugel siis nüüdseks oled? :)
Muuuseas. Ma vaatasin ükspäev Karnaluksis Novita ajakirja ja seal on üks meestekampsun, mille lõiget ma sooviks... ma muidugi ei jõudnud uurimisega nii kaugele, et kuidas seal lõige antud on... et kui Sa minu poole tuled mingi päev (martsipani järele ja kõrvarõngaid vaatama), siis võiksid Novita ajakirja kaasa võtta. Või siis tulen teinepäev ise läbi Su juurest.. mul pole sellega muidugi kiiret, kuna mul on siin mõnedki asjad pooleli ning tööd on ka selle nädalaga palju juurde tulnud. ..kui mu masin vaid töötaks. pean ta jälle parandusse viima :/

Liska ütles ...

Mulle meeldib ka see roheline värv väga ja mehed võiksid nagunii rohkem üldisest hallist toonist eristuda püüda. Samuti ma ei arva, et värvilisi riideid ainult kevadel ja suvel kanda võib. Talv on just pime ja sünge ja vajab rohkem rõõmsaid värve!
Jõudu kudumisel!

Kadri ütles ...

Tänud, Liisi! Ma ütlen kommentaarid ja soovitused kandjale edasi:)