pühapäev, 23. august 2009

Kolmas märkmik ning uus Novita Puro

Tegin täna hommikul valmis oma kolmanda märkmiku. See on tehtud ka sellise veidike ebakindla köitmisviisiga, nii et kui lehti lapata siis laperdab käes. Nii et selliseid ma vast rohkem ei tee. Tore kui üks näidiseks jääb.



Kattepaberi kaante jaoks ostsin sellisest poest nagu Vunder. See asub Saksa Auto taga. Pappi kaante jaoks otsisin kõigepealt Zelluloosi paberipoest (Tatari tänaval), aga tuli välja, et Eerol on kontoris sellist pappi rohkesti ning seetõttu ei pidanudki ma seda ostma. Vajalikuks suuruseks lõikas papid ka Eero, mis tegi minu töö veidike lihtsamaks. Kõik muud vahendid andis mulle Viki kursuse käigus, kuna seal tegime märkmikule sisu ning koduseks tööks jäid vaid kaaned.
Eile lõi välja minu nädala jagu maha surutud uue lõnga isu ning kuna ma enam vastu ei pidanud, läksin hommikul esimese asjana Karnaluksi ning ostsin 340 krooni eest 10 tokki uut Novita Puro lõnga. Seda lõnga esitleti esmakordselt viimases Novita numbris, kus on selle lõngaga kootud palju erinevaid mudeleid, üks kihvtim kui teine. See on selline toonivahetusega 100% villane lõng. Sellest kududa on lihtsalt ülivõrdes mõnus! Ma olen oma ostuga väga rahul!!!
Ostsin lõnga toonis kanervikko. Seda lõnga on saadaval kokku kuues erinevas värvitoonis, kõik jäävad kudumisel triibulised. Hästi kihvtid.

Hakkasin kuduma Novita Sügis 2009 numbrist malli 50.

Malli 50 on kootud värvitoonis ruska, nii et minul tuleb ta teistsugune, hoopis kirkam ning kontrastsem.

Koon varrastel number 6.

Kommentaare ei ole: