esmaspäev, 3. august 2009

Lühikesed read ning mohäärlõng

Hakkasin juba mõnda aega tagasi kuduma uuest Novita ajakirjast üht kampsit. Hästi kena on, varsti näitan tulemust ka:). Suur osa sellest kampsist tuleb kududa lühikeste ridade võttega, mille abil saab lõiget modelleerida. Mina seda varem ei osanudki. Hetkel näeb mu kudum välja
selline:

Koon seda Novita lõngast Rose, mis on koostisega 65% akrüüli ning 35% mohääri. Kunagi varem kudusin ka ühe mohäärkampsi, mis oli valge, ning ma ei saa seda üldse kanda, sest see jätab kõik, mille vastu puutub, karvaseks. Lubasingi endale, et enam mohäärist ei koo. Aga see valge oli minu mäletamist mööda 100% mohäär ning ma mõtlesin, et kui 65% akrüüli on sees, siis äkki ei jäta nii karvaseks. Eks paistab, kuidas see uus käituma hakkab.
Aga valge mohäärkampsi näeb välja selline:



Kommentaare ei ole: