kolmapäev, 22. juuli 2009

Nädalavahetus ja kingitus beebile 9 kuud tagasi

Kingituseks Kristeri ja Mari oktoobri keskel sündinud Rihhardile kudusin ühe kampsi.
Kampsi kudumiseks ostsin lõnga Karnaluksist. Valge lõng oli Lane Cervina Nordic col 2201 ning helesinine sama lõng värvikoodiga 2249. Lõnga ostsin mõlemat värvi ühe toki, valget kulus ainult natuke, sinine sai peaaegu otsa. Kudusin tõenäoliselt varrastel nr 3,5, kuigi ma täpselt enam ei mäleta. Mustri võtsin raamatust "Koekirjad", mille on koostanud Mary Webb ning tõlkinud Liia Tammes. Raamat ilmus 2007. aastal ning mina sain selle endale 2007 juunis baka lõpetamisel. Seni olen sellest raamatust kõige rohkem mustreid võtnud, see oli mu peaaegu ainus abimees ajani, mil avastasin Novita ajakirjad ning ostsin "Harmoonia teejuhi" sarjast kaks raamatut. Nüüd on mu ideedepagas tunduvalt laienenud:)
Käisime nädalavahetusel Pärnus ja Haapsalus. Laupäeval olime Pärnus, õhtul sõitsime Haapsallu ööbima (TTK suvilasse Topus) ning pühapäeva veetsime Haapsalus Iloni Imedemaal http://www.ilon.ee/index.php?nodeID=1113 ning Iffi juubelikontserdil. Nädalavahetus oli super!
Pärnus olles grillisime lõunaks Reiu järve ääres, Eero grillis ja mina kudusin.


(Mul olid tegelikult lühikesed valged püksid ka jalas, aga need ei paista pildi peal välja.:))

Sokki koon pildi peal Eerole. Varsti näitan ka.












Kuna meil oli õhtul mõlemal kala söömise isu, tegime ühe jõe ääres peatuse (Eero ei lubaks mul jõe nime avaldada:)) ning Eero loopis natuke lanti. Tulemuseks mõned ahvenad ja üks korralik haug:).

Kommentaare ei ole: