teisipäev, 21. juuli 2009

Kaks kootud toppi

Täna näitan sellel suvel kootud kahte topikest.

Kollase topi kudusin lõngast Novita Tennessee, col 217, mida kulus 3 tokki (300g, 642m), lõnga hind 207 krooni + ringvardad 78 krooni, kudum kokku 285 krooni. Kudusin ringvarrastel nr. 3,5. Mustri võtsin raamatust "Pitsilised pinnad", mille on koostanud Erika Knicht ning tõlkinud Aet Terasmaa. Raamat on sarjast "Harmoonia teejuht", mis koosneb neljast raamatust, millest mul on olemas kaks: "Pitsilised pinnad" ning "Palmikud ja aranmustrid". Teisi kahte ei pidanud ma vajalikuks osta, kuna need mind piisavalt ei erutanud, et veel 600 krooni raisata... Nupulise serva kaelusele ja käistele heegeldasin, kasutades ideena mustrit raamatust "Heegeldatud äärised ja kaunistused". Seda pluusi kandsin ka oma magistrantuuri lõpetamisel sel kevadel. Pildil olen koos Mariti ja Mariliisiga, kes mõlemad oma lõpuriietuse endale ise õmblesid!
Teine topp, mille kudusin, on türkiissinine. Lõng oli Novita Bambu, col. 149. Kudusin varrastel nr 3,5 kaks eraldi tükki, mille kokku õmblesin. Niimoodi kahe tükina olen enamiku oma kampsidest kudunud. Lõnga kulu oli 5 tokki (250g, 675m), hind kokku 195 krooni. Pluusi muster ning algne idee pärinevad ajakirjast Novita Kevad 2006. Peale seda, kui umbes aasta eest Novita ajakirja enda jaoks leidsin, olen kõik numbrid ostnud, lisaks kõik kättesaadavad numbrid tagantjärgi, sest see on lihtsalt nii hea ajakiri!
Algne mõte oli kududa selline ilma käisteta lihtne pluusike. See sai mul valmis ükskord jõe ääres istudes. (kui Eero kalal käib, siis käin temaga jõe ääres kaasas ning koon terve selle aja kui tema mööda jõekallast edasi müttab. Tal on oma blogi ka, see on http://www.forellijaht.blogspot.com/)
Ja kui see jõe ääres keset päeva valmis sai, hakkas mul igav ning otsustasin, et koon natuke veel. Ja nii ma kudusin pisikesed käised külge. Kuna pluus tuli veidi lühike, kudusin alläärde sakid. Muster on pärit raamatust "Kootud äärised ja kaunistused". Kaelusele heegeldatud muster on raamatust "Heegeldatud äärised ja kaunistused".

Mõlemad lõngad on pärit Karnaluksist.
Kui ma teise topi valmis sain, ütles Eero, et aitab küll maikadest, et nüüd on tema kord midagi saada:)

2 kommentaari:

Mariliis Soobard ütles ...

Väga ilus. Värv on supper! :)

Kadri ütles ...

Tänud, Mari!