pühapäev, 14. märts 2010

Must müts - Novita Nalle Alovera

Kudusin eelmisel nädalavahetusel endale musta mütsi. Idee on pärit Novita ajakirjast Talv 2009, millest siin mõni aeg tagasi ka kirjutasin.
Mütsi kudusin Vinnis ning kui selle valmis sain, ütles ema, et must pole sugugi minu värv:) Olen sellega tegelikult täiesti päri ja kuna Mammule, kes mütsi samuti proovis, sobis see hulga paremini, võttiski ta mu mütsi endale.
Pildistasin teda siiski enda peas.



Müts on kootud juba tuttavast Novita Nalle Alovera lõngast. Nalle Alovera lõng on müügil 100 grammistes tokkides ning koostisega 75%villa 25%polüamiidi. Mütsi kudusin nr. 3,5 sukavarrastega ning selle valmistamiseks kulus veidi enam kui pool tokki.
Mütsi kudumist alustasin pealaelt. Lõin kõigepealt 8 silmust, jaotasin need neljale vardale ning kasvatasin nad õhksilmustega 120-ks silmuseks. Pealaele moodustusid niimoodi augukestega piiratud kiilud. Väga nägus mu meelest!:)
Piltide peal on natuke näha halli palmikutega kampsit. Selle kampsi kudusin ma viieteistkümne aastaselt ning see oli järjekorras minu neljas kampsi! See on kootud vanaema käest saadud maavillasest lõngast ning on väga-väga soe! Samuti on ta imehästi vastu pidanud! Sellel aastal täitub mu hallil kampsil 10 aastat!

1 kommentaar:

Maarja ütles ...

minu imekaunis mütsike :)