neljapäev, 29. oktoober 2009

Novita Talvi 2009

Kudumine ei taha viimasel ajal millegi pärast edeneda. Olen küll tasapisi Eero kampsit parandanud, aga päris valmis ta veel ei ole. Paar nädalat tagasi hakkasin endale mustadest lõngajääkidest mütsi kuduma, aga lõng sai otsa ning isu läks ära.
Hea uudis on aga see, et 17. oktoobril ilmus uus Novita ajakiri - Talvi 2009 ning sellega seoses on mu kudumisisu kõvasti taastunud. Lappan seda ajakirja igal õhtul ning üritan välja mõelda, millisest kudumist saab minu esimene projekt. Kuna mul juba mõni aeg tagasi musta mütsi isu oli, siis arvan, et esimesena teen selle mütsi:

Jällegi on tegu väga hea numbriga! Loodan, et saan juba peagi näidata oma valmistöid. (Kuigi tegelikult ikka ei saa ka, sest kohe tuleb Marial sünnipäev ning nagu juba traditsiooniks on saanud, koon talle selleks puhuks uue kampsi ja siis tulevad peale jõulukaunistused ja jõulukingitused.)
Aga üle-eelmisest Novita numbrist (kesä 2009) on mul senini tegemata kaks kampsit, mis mul pidevalt meeles mõlguvad ning mida ma väga-väga teha igatsen:



1 kommentaar:

Irina ütles ...

Oi see roosa tuunik aoleks küll üks tore asi :)