pühapäev, 4. veebruar 2007

Ma otsustasin täna, et hoopis koon põrandapatjadele püürid. Plaan oli tegelikult need tikkida, kuid millegipärast see ettevõtmine muudkui venis ja venis. Paar päeva tagasi mõtlesin välja ka, miks ta venib. Mulle nimelt tundub liiga keeruline see ettevalmistav osa. See võtab kuidagi liiga palju aega. Nagu õmblemisegagi. Mulle meeldib kududa ja heegeldada, sest nende tegevustega saabkohe peale hakata - võtad lõnga ja vardad (või heegelnõea) ja hakkad kohe tegema. Vot see mulle meeldib.
Ostsin endale tegelikult väga hea ristpistetehnika raamatu, mille abil saab kindlasti väga ilusaid asju teha. Võtan need ka kunagi ette, loodetavasti.


Kunagi ammu kinkis Eero mulle väga hea kogumiku kudumismustritest, mida olen ma juba palju kasutanud ka ning kindlasti kasutan ka edaspidi.


Ja jõuludeks kinkis musu mulle suure käsitöökorvi, mis mahutab kõik mu vidinad ilusti ära ja näeb imearmas välja ka:) Vaadake ja kadestage:P






Kommentaare ei ole: