neljapäev, 8. veebruar 2007

Hakkasin täna käiseid tegema ja avastasin, et mul ei jätku lõnga. Mis siis ikka, ostan homme juurde ja kui homme ei jõua, siis esmaspäeval või kui esmaspäeval ei jõua.... siis ma ei teagi, millal ma jõuan. Mul juhtub seda tihti, et lõng saab otsa. Tavaliselt on poes veel lõnga alles ning ma saan lihtsasti juurde osta, aga mul on materjali otsa lõppemisega ka üks halb kogemus. Oma esimest kampsunit hakkasin tegema Nänni antud lõngast. Ta ei andnud vist kogu lõngavaru korraga või ma ka täpselt ei mäleta, kuidas see oli. Igatahes sai lõng otsa ja juurde millegipärast ei saanud. Ning mu esimene kampsun jäi pooleli:( See oli tol hetkel väga kurb. Mäletan selgelt, et võtsin vastu otsuse, et alati kui hakkan midagi uut kuduma, veendun, et mul on vajalik kogus lõnga kodus olemas. Selle reegli vastu olen ma aga korduvalt eksinud, sest peaaegu alati arvestan vajalikku kogust valesti. Vot nii!
Tutvustan nüüd teile oma nippi käiste kudumisel. Kõigepealt arvestan täpselt välja, mitu silmust käise jooksul juurde tuleb kasvatada ning mitu rida käises üldse olema peab. Seejärel arvutan välja, mitme rea tagant peab kasvatama ning siis teen tabeli. Tabelit on vaja selleks, et kunagi kasvatamiskorda maha ei magaks. Vanasti oli mul iga kampsuni valmimise ajal paberitükk kudumi juures, kuhu märkisin kogu info üles ning sinna samma tegin ka selle tabeli. Nüüd tegin tabeli aga excelisse. Panen selle siia ka. Ülemises reas on ühe kasvatusperioodi rea numbrid ning kui ristide tegemisega (iga rea lõpus teen ruutu risti) roosasse ruutu jõuan, siis kasvatan.


Aga nüüd lõpetan ja koon edasi või pakin homseks Tartusse sõiduks asjad või valin homseks riideid või lähen tuttu.
Homme näen jälle Eerot:P

Kommentaare ei ole: