esmaspäev, 5. veebruar 2007

Käisin täna lõnga ostmas. Kindel plaan oli osta jäme lõng põrandapatjade püüride jaoks, aga kahjuks ei suutnud ma kuidagi värvi valida. Tuleb sadulsepa käest diivaniriide ülejääk ära tuua ning see lõngapoodi kaasa võtta. Paar ägedat lõnga, mille vahel valida, oli küll. Kõige enam meeldisid mulle need siin pildil. Aga nende toonid tegeikult ei sobi kõige paremini:D

Igatahes. Patjade jaoks ma lõnga siis ei ostnud, aga niisama tulema ka ei saanud. Lõngapoes olen ma nõrk. Leidsin väga ilusa musta ja pehme lõnga, millest teen endale hõlmikkampsuni. Kahju, et ma joonistada eriti ei oska, muidu joonistaksin oma idee kõigile vaatamiseks. Nüüd lihtsalt kirjeldan. See tuleb lõikelt sarnane ühe Montoni kudumiga, mis on ka hõlmik ning millel on tikandid esihõlmadel. See mudel peaks kohe-kohe poodidesse jõudma. Minge ja vaadake. Seljatükk hakkab mul juba valmis saama. Esitükkide kinnitamiseks pean aga veel erinevaid lahendusi mõtlema. Tõenäoliselt tulevad mõlemad esihõlmad täpselt sama lõikega. Alustan mõlemat sama laiusega, nagu on seljtükk, koon mõned read muutusteta ning siis hakkan kahandama igal real ühe silmuse, et saada ilus ühtlane kahandus. Esitükkide algusse, laiemasse osasse, koon otstesse paelad, mille abil hõlmasid kinnitada. Vot. Aga lõng on selline, nagu pildil.


Kommentaare ei ole: