esmaspäev, 12. oktoober 2009

Sokid iseendale

Läksin nädalavahetusel Sampo panga Isekas-kampaaniaga kaasa ning otsustasin, et vahelduseks koon midagi endale (kuna Eero kampsun millegipärast venib hirmsasti...). Kuna olin veidi tõbine, siis mõtlesin, et sokid oleksid päris mõnus kiire variant. Mõeldud, tehtud!


Sokid on kootud 7 Veljestä Polkka lõngast nr 884. Suures osas selle lõnga pärast ma sokke üldse kuduma hakkasingi. Ma tahtsin nii väga seda lõnga proovida! Selle koostis on 75% villa ning 25% polüamiidi. Tokis on 150 grammi ning tokk maksab 106 krooni. Mul kulus veidi vähem kui pool tokki. Väga mõnus kudumine oli.
Toki peal on vardasoovitus nr 4, aga oma üllatuseks avastasin, et nr 4 sukavardaid mul polegi. Ja kuna ma ei viitsinud enam poodi minna, siis kudusin nr 3,5 varrastega.
Sokkide idee mõtlesin ise.
7. augustil käisime Mammuga Anijas köitmiskursustel. Leidsin netist alles täna selle kohta mõned pildid.


Eero kampsiga on lugu nii, et nüüd on ka mõlemad käised üsna valmis, aga selgus, et esi- ning seljadetail on liiga pikad. need pean veel ümber tegema. Ja ümber teha on millegipärast palju keerulisem, kui esimest korda kududa, nii et valmiskampsit vist niipea veel ei näe...

Kommentaare ei ole: